۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

تابستان و برنامه ها


تابستون اومد! باور کردنش یه کم برام سخته... بعد از تابستون از دست رفته ی پارسال تابستون برام یه حس غریب شده... با اومدن تابستون یه عالمه برنامه و کار اومد جلوی چشمم... ولی خب تصمیم گرفتم یه نگاهی به تابستونای قبلم بندازم و شاید بشه ازشون درس گرفت تا این تابستون هرز نره...
تابستون پارسال که با کنسل شدن امتحانا کلا نابود شد! و شاید از اون فرصتای وسطش هم استفاده نکردم...
تابستون بعد از کنکور هم بر خلاف تصوری که داشتم اصلا مفید نبود، چون یا تو مسافرت بودم و یا درگیر انتخاب رشته و... البته انصافا مسافرتای خوبی بود...
و تابستون قبل کنکور به درس خوندن گذشت! شاید تنها تابستونی بود که سعی کردم کمترین هرزرفتگی توش باشه!
تابستون های قبل چی؟ امم... الان که دارم فکر می کنم می بینم که کلا آدمی هستم که خیلی وقت هدر دادم... کاش مفیدتر بودم...کاش بهتر از وقتم استفاده می کردم...
امسال تصمیم گرفتم که ازش خیلی خوب استفاده کنم. کلی برنامه چیدم. باید بشن! تو حال و هوای فکر کردن و لیست کردن دوست داشته هام بودم که گفتم شاید بد نباشه از نظرای بقیه هم استفاده کنم. می تونم بپرسم تابستون می خواین چی کار کنید و چه برنامه هایی دارید؟ اگه دوست داشته باشید و بهم بگید خیلی خوشحال می شم! شاید این وسط یه چیزایی پیدا بشه که بهشون علاقه داریم و فکرشونو نکردیم. و بتونیم از نظرات هم استفاده کنیم.
منتظرتون هستم. :)

پ. ن: می دونم که یه کم دیر گفتم تابستون شروع شده اما این پست از اول تابستون داره پشت بلاگم خاک می خوره! ;) مونده بودم بذارمش یا نه ... به هر حال گذاشته شد! ;)
 

۱۳ نظر:

  1. یه صف طولانی کتاب هست باید بخونم و یه صف طولانی دیگه سریال هست که باید ببینم :دی
    کتابو که می خونی خودت، ولی سریالو شدیدا بهت توصیه می کنم ببینی :)

    پاسخحذف
  2. مرسی بشری جون! کتابای خوب رو پیشنهاد بده که بخونیم! :)
    سریال؟ من اهلش زیاد نیستم ولی می گی چی مثلا؟

    پاسخحذف
  3. چه ژانری دوست داری واسه سریال؟!
    کتابم می گم بهت ;)

    پاسخحذف
  4. به قول یه دوستی که میگه:
    life is short, so learn python
    من که تو این تابستون به این توصیه عمل خواهم کرد
    در حمایت از انرژی منقی هم باید بگم سریال هم یه کار بسیار مفیده...

    پاسخحذف
  5. به آقای محمد:
    یعنی تو این تابستون فقط همین کار رو می کنید؟

    سریال چی؟ من هیچ ژانر خاصی تو ذهنم نیست! اما ترجیحا عاشقانه و از این جور حرفا نباشه!! پیشنهاد بدید ببینم اصلا من به درد سریال می خورم! ;)

    پاسخحذف
  6. سلام
    دیشب مردم تا تونستم یه کار کوچولو با این python انجام بدم، من اگه تو تابستون بتونم همین یه کار رو هم بکنم شاهکار کردم... ولی خوب احتمالا یه کم c#.net و vb.net تو وب رو یاد می گیرم...
    جدیدا از کتاب خوشم اومدم البته من از ژانر وحشت و fantasy و این حرفا خوشم می آد که فکر نکنم کسی خوشش بیاد. در مورد سریال هم من خودم یه سری lost و heroes و این حرفا دیدم همشون دیگه آخرش گند زدن، واسه همین جدیدا رفتن تو کار سریال کارتونی ژاپنی، naruto رو بهتون توصیه می کنم. یه 360 قسمتی هست فکر کنم واسه کل تابستون کافیه. باحالیشم به اینه که تا آخرش خوب می مونه...
    به هر حال اگه توصیه خوب دارید من هم می خوام بخصوص در زمینه ی کتاب...

    پاسخحذف
  7. من اصلا با python آشنا نیستم! دارم فکر می کنم حداقل برم باهاش آشنا بشم! :)
    ژانر وحشت؟ امم... کتاب تو این مایه ها نخوندم فکر کنم... ژانر fantasy؟ الان مثلا هری پاتر می ره تو ژانر fantasy؟ اگه مثلا هری پاتر جز اونا باشه و اونو بپسندید، می شه گفت کتابای سرزمین نارنیا رو هم باید دوست داشته باشید(7 جلده) نمی دونم منظورتون رو از fantasy درست فهمیدم یا نه.
    کتابای پلیسی و معماگونه چی؟ اون مدل دوست دارید؟

    مرسی بابت سریال! 360 قسمت! خیلیه! می شه یه سال دیدش! من تنها سریالی که تاحالا دیدم اونم نه کامل، وسطاش رو ندیدم و جسته گریخته دنبال شد Prison Break بود. می شه امتحان کنم! ممنون.

    بشری! نظر تو چیه؟ نگفتی چه سریالی؟

    پاسخحذف
  8. Prison Break رو نصفه نیمه دیدی؟!! یعنی نصفه عمرت به فنا!! من به شدت توصیه می کنم بشینی کامل بیبینیش. من الان دارم بار دومشم می بینم :دی سیزن 6شم داره میاد ظاهرا، بشین ببین که 6شو همزمان با پخش اصلیش ببینی :)
    بعد اگه لاست رو ندیدی هنوز، اگرچه آخراش دیگه خیلی تخیلی و بی مزه می شه، ولی توصیه می کنم ببینی. البته نظر من اینه که اول لاست رو ببینی بعد Prison Break رو!
    سریال پزشکی دوست داری، House ببین. اگه به عنوان سریال پزشکی پرستاران تو ذهنته باید عرض کنم که این خیلی با اون فرق داره و بسیار بسیار خفن هست!
    در کل سریال خوش ساخت می خوای برو تو کار سریالای fox؛ Bones،Boston Legal، CSI: NY، 24، Fringe و ...!
    سریال خوشحال می خوای برو سراغ How I met your mother و Friends و ...! :)

    پاسخحذف
  9. prison break رو اول و وسطاش رو ندیدم ولی آخرش رو دیدم. اون که تموم شده دیگه، من خودم آخرین قسمتشم دیدم! :دی! سیزن 6 اش داره میاد، یعنی چی؟

    بهله! حالا می فهمم می گی یه عالمه سریال داری واسه دیدن یعنی چی! من نباید این خطر رو انجام بدم! سریال خطرناکه واسه من! معتاد می شم می ره! :پی!

    پاسخحذف
  10. چون بحث سریاله من نمی تونم جلوی خودم رو بگیرم!
    البته به نظر خود من سریال دیدن کار منطقی ای نیست. یعنی به نسبت وقتی که از آدم می گیره سرگرم نمی کنه.ولی به هر حال.
    اگه مفهوم براتون مهمه، فصل اول لاست رو ببینید. اما جلوتر نرید! چون هرچی برید ناامید تر می شید( البته پایان فصل 6 هم بد نیست. اما به دیدن 5 فصل اضافی شاید نیارزه)
    اگه یه داستان جذاب و چفت و بست دار می خواید فصل اول Prison Break رو ببینید. واقعا این طوریه!
    از این دوتا که بگذریم تعداد زیادی سریال در یه سطحن! و تعداد زیادی هم افتضاح! شاید بهتر باشه گرفتارشون نشید !
    البته سریال های خانوادگی (که اتفاقا ما باید تنها ببینیم!!!!) مثل Friends هم طرفدارای خودشو داره. و شاید بهترین انتخاب باشه واسه کسایی که اونقد وقت ندارن واسه این کارا!
    در ضمن گمان نکنم فصل 6 ای برای Prison break در کار باشه!

    پاسخحذف
  11. مرسی از نظراتتون! ولی خب چرا ناشناس؟
    من باید فکر کنم که سریال منو معتاد می کنه یا نه! :دی!

    بچه ها!درسته به سریال کشیده شدیم اما اینجا فقط بحث سریال نیستا!

    پاسخحذف
  12. من یه trailer واسه فصل 6 دانلود کردم! حالا واقعیه یا سرکاری نمی دونم، ولی جالبه :)
    (ببخشید که بازم کامنت سریالی شد :دی)
    یه موسسه ای هست به نام "پرسش". کلاسای خوبی برگزار می کنه. اینم می تونه یه فعالیت خوب باشه تو تابستون: www.qporsesh.com

    پاسخحذف
  13. مرسی بشری جان! این پرسش جالب بود، حیف که تهران نیستم!

    خب فکر کنم باید این پست رو جمع کنم... مرسی از حرفاتون و پیشنهادای سریال!
    من این تابستون بعضی از کارام ایناست:
    یه عالمه کتاب واسه خوندن!
    انگلیسی خوندن! (من وضعم افتضاحه)
    جاوا!(در کلاس خامورشاد)
    contest
    نظریه زبان ها
    آشنایی با DSD!
    کتاب فضاهای متریک با طعم توپولوژی!
    و شاید یه سری چیز دیگه...

    بازم ممنون.

    پاسخحذف